Uppdatering! :O

Nu har jag nästan övergivit min blogg! Jag skrev varje dag i typ en veckan och sen tog jag en paus på typ två månader ;)

Jag har fastat för alla bloppisar! Man hittar ju massor fina kläder hela tiden! Jag har bjudit på två bloggar men så har jag tyckt att det varit konstigt att de inte hört av sej, men såklart så har de ju skrivit till mej på bloggen! Jag har inte kollat den på jättelänge och så har jag fått massor kommentarer utav de bloggarna. Vad arg jag blev då! :P Jag är ute efter en svart skinnjacka (inte för pösig men inte för slimm) som man kan ha en stor härlig halsduk till! :D jo men då hittade jag en jättefin men så var det en tjej som bjöd 25:- mer än mej och fick den :P Jäkla oflyt hela tiden! ;) Men nu har jag hitat en ny så håll tummarna! ;)


Nått sånt typ :)

Kommentarer
Postat av: ellen

svar: jackan finns kvar

2009-09-22 @ 08:30:00
URL: http://ellenjannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0