UTEFYS!!

Jag känner mej jätteduktig! Jag har tränat och vi hade utefys :) Man mår alltid så bra efter att man har varit ute och springit bara det att jag gör det bara när jag måste :P I skolan och på träningarna, jag tycker att det är så tråkigt annars :P Men varje tisdag blir det av i alla fall ;)

Vi har en ganska slapp vecka i skolan nu tror jag, JÄTTEskönt! Trots det försov jag mej gaaaaanska mycket imorse! Jag vaknade 08.19 och jag började 08.10... Jag typ for upp och skickade ett sms til Erica. Jag brukar lyckas snoosa i sömnen fast inte imorse inte. Vi hade en och en halvtimmas geografilektion så jag tog det lugnt hemma för jag vågade inte komma in mitt i lektionen :P Sen så slapp vi de tre sista lektionerna typ så vi slutade klockan 13.00 :) Chill ;)


Kommentarer
Postat av: b & v

BLOPPIS PÅ APIECEOFSISTERS.SE!

Nu fortsätter bloppisen med kvarvarande kläder, nu är det helt fritt att buda vad som helst! Så kika in NU, den avslutas på söndag.

http://apieceofsisters.se

2009-09-26 @ 10:12:47
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0