2 år

Imorgon är det exakt två år sen en av de värsta dagarna i mitt liv. Då vändes allt upp och ner, kändes meningslöst och förstört. Det som jag var så säkert på fanns inte. Allt jag förlitade mig på försvann. Nu när jag ser tillbaka på det märker jag hur mycket jag lärt mig. Lärt mig uppskatta det jag har och inte ta saker för givet. Lärt mig vilka som verkligen finns där när de behövs och vilka som verkligen ställer upp. Visst har jag blivit räddare och har svårare att lita på folk men jag har hittat de jag verkligen kan lita på. Jag har hittat det värdefullaste jag har, min syster och min bror. Min mamma och min pappa. Mina mostrar och kusiner. Mormor och morfar. Tack för allt stöd jag har fått. Utan er hade jag nog inte klarat mig. Tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0