Fikaaa

Idag har jag varit och fikat med Emma, Erica, Elle och Martina på vårat Café Gränden för att säga hejdå till Erica för ett tag. Jag fick några väldigt värmande ord av personalen där! När jag gick för att hämta mer te pratade jag lite med han som jobbar där (den äldre) och då sa han typ: "Det är så roligt att se er här, jag har ju jobbat här i sju år så när jag såg er första gången var ni jättesmå och nu är ni ju tonåringar!" Han håller koll på oss! Jävla fin kille det där alltså! :D

Efter los mysigos fikos gick jag, Erica och Elle lite på stan, summa sumarum fick jag med en tröja, två armband och ett grafittinagellack hem! :D Påvägen till bussen ringde jag Johannes som tvingade mig att vända om till Arbis. Och då tänker du: "Arbis?!" Jag vet, men det är ett asmysigt tillhåll i stan för oss ungdomar! :O Så det blev lite chillidill där i dryga två timmar! :) Mycket fin dag minus skolan.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: lalle larsson mattias?? vene vad du kallar mig :o!

jag hittade till din blogg! säger som en fjortisgrabb: fan vad värt :D:D

2010-09-02 @ 22:41:13
Postat av: Johannes. G

"Jävla fin kille det där alltså! :D" hahaha fan vad söt! <3

2010-09-03 @ 02:47:16
URL: http://johannesgylling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0