Karma's a bitch

Jag körde precis över min "bror". Vi hade bråkat hela kvällen så det var befogat. Neeeej skojar! Jag visste inte att han inte satt sig än :( Trodde han drev först men sen fick jag se däckspåren på skon... Vi har tävlat hela kvällen men jag tror jag vann.

Idag har jag varit och kollat på lillebror när han spelade match. De mötte Motala och i det laget spelar två av pojkarna i Familjen Annorlunda. Dessutom coachar pappan laget så det var kamerateam och grejer på plats. Får se om vi är med på tv! ;) Helt cp var kamera teamet, körde upp kameran i ansiktet på barnen och pappan, de var seriöst bara 1-2 dm ifrån! När killarna bytte och kom till avbytarbänken var kameran där direkt! Två killar råkade knocka varandra i en nick, den ena var Borensbergare och den andra var en av sönerna så kamerateamet sprang ut på planen och filmade pojkarna där de låg och grät! De är p99, bör tilläggas :P Matchen slutade i alla fall 3-3, Borensberg tog igen ett 0-3 läge i andra halvlek! Nervbrytande match ;)

Får en iPhone i veckan (y)

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0